أنا
الحمد لله إنسان محترم و على خلق، طريقتى كويسه ف التعامل، غير عصبى، عارف مكانه المرأه فى الأسرة، أتمنى أنى ألاقى زوجه أعوضها عن اللى شفته وأعيشها حياه تكون مبسوطه فيها ونعيشها سوا، بشتغل مهندس برمجيات، وحاليا مستقل وعايش لوحدى فى مسكنى الخاص.
القاهرة، مصر
الحمد لله إنسان محترم و على خلق، طريقتى كويسه ف التعامل، غير عصبى، عارف مكانه المرأه فى الأسرة، أتمنى أنى ألاقى زوجه أعوضها عن اللى شفته وأعيشها حياه تكون مبسوطه فيها ونعيشها سوا، بشتغل مهندس برمجيات، وحاليا مستقل وعايش لوحدى فى مسكنى الخاص.
زوجه تكون متفاهمه، وطريقتها كويسه فى التعامل، مفيش مانع لو أكبر سنا أو لو فيه أولاد.