أنا
طبعي طيبه. هاديه .مش طماعه . بحب السفر جدا مش بحب النكد.بكره المشاكل .بحب اعيش مرتاحه.بتخنق لو مش بشتغل وبزعل لو مش معايا فلوس أو احتياجاتي ف ال شكل حلو الحمدلله وده رائي الناس فيه بنسبه 90٪
الإسكندرية، مصر
طبعي طيبه. هاديه .مش طماعه . بحب السفر جدا مش بحب النكد.بكره المشاكل .بحب اعيش مرتاحه.بتخنق لو مش بشتغل وبزعل لو مش معايا فلوس أو احتياجاتي ف ال شكل حلو الحمدلله وده رائي الناس فيه بنسبه 90٪
ابحث عن رجل يريدزواج ويكون ناضج ونكون مش متجوزين بس نكون اصدقاء وبينا حب لان علاقه الزواج الروتينيه بتخلق ملل ويكون رجل مسؤول يعرف يتحمل مسؤليه.سواء اصلا كان متجوز أو لا ف هيبقي عنده مسئوليه تانيه.انا عايزه حياه سعيده..مثل اي بنت بتتزوج واكيد اي حد حابب سبب يكون مبسوط..